2015. április 15., szerda

Steinach, Altes Schloss Steinach, SzG3


Amint azt már korábban írtam, Goslarból hazafelé menet egy ahogy esik úgy puffan nézelődést csaptam. Az utolsó hely, amit megnéztem az ez a kastély volt, kizárólag azért, mert az autópályáról jól látszott. Nem volt sok keresgélni való időm, így ezt a módszert választottam. Itt is azt tapasztaltam (mármint a németeknél), hogy igen sok kastély meglátogatható, még ha magántulajdonban van is és nem kiállítási hely. Így volt ezzel is. Alapvetően szállodakén működik, de van itt étterem, és jó német szokás szerint serfözde is. Szabadon be lehet járni a területet, így ha a kastélyt jobbról megkerülve, majd egy lépcsőn felmenve balra kanyarodunk, eljuthatunk a kastély teraszáig is, ahol kis szabadtéri szoborkiállítás is található. A teraszról pazar kilátás van a Duna felé. Van még vinotéka és néhány kisebb bolt is még a területen. Nagyjából ennyi látható itt, de ha éppen fáradtak vagyunk a vezetés közben, akkor egy kis sétára igen jó hely.

Vissza a főoldalra (katalógus)

Altes Schloss Steinach
 Altes Schloss Steinach
 Altes Schloss Steinach
 Altes Schloss Steinach
 Altes Schloss Steinach
 Altes Schloss Steinach
 Altes Schloss Steinach
 Altes Schloss Steinach
 Altes Schloss Steinach
 Altes Schloss Steinach
 Altes Schloss Steinach
 Altes Schloss Steinach, a kastélypark
 Altes Schloss Steinach

Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése